Hebt U een verzoek of een klacht?

KEK6L8
Gebruik het formulier op deze pagina
1Y51EF
Telefonisch een afspraak maken
AEGN95
Je kunt me een brief schrijven
TZMM2Y
Je kunt me een e-mail te sturen

informatie die nodig is

Om uw bezwaar te onderzoeken, controleer de ombudsvrouw het op volgende punten:

  1. Naam, voornaam, adres, telefoon of e-mail van de klager
  • Nauwkeurige formulering van het verzoek
  • Beschrijving van de beslissing of een handeling van de administratieve autoriteit tegen welke u de klacht indient
  • Beschrijving van de stappen die tot nu toe zijn genomen
  • Zijn de bestaande bezwaarprocedures uitgeput?
  • De klacht heeft betrekking op feiten die niet meer dan 1 jaar achterliggen voordat de klacht is ingediend.
  • klachtenformulier



    De verzonden gegevens worden alleen verwerkt voor de verwerking van uw verzoek. Meer informatie vindt u in onze verklaring gegevensbescherming: https://www.dg-ombudsfrau.be/privacy.htm

    Meer informatie is beschikbaar op de volgende locaties


    • infocentrum
      van de Duitstalige Gemeenschap
    • Klachteninformatie
      Gratis informatie over de klachtenprocedure in de Duitstalige Gemeenschap
    • servicedatabase
      alle diensten van de Duitstalige Gemeenschap op de website van het ministerie
    • suggestie
      u kunt ook direct een voorstel voor verbetering in de administratie indienen